Переклад економічних та маркетингових текстів

В сучасному світі важливість рекламно-маркетингових текстів для успішного розвитку та ведення бізнесу є безсумнівною,
адже правильно складений текст ефективно працює на створення сприятливого для компанії іміджу.

А для виходу компанії на міжнародні ринки, звичайно, виникає необхідність в перекладі таких текстів.

 

Переклад комерційних пропозицій, каталогів, брошур, пресрелізів та інших презентаційних матеріалів часто пов’язаний з подальшою маркетинговою адаптацією тексту.
Тобто перекладач повинен не лише передати основну ідею засобами мови перекладу, але й враховувати культурні та інші особливості цільової аудиторії, думати про кінцевого реципієнта більше, ніж про точність.

Переклад маркетингового тексту, виконаний за правилами технічного перекладу буде точним і «правильним», але навряд чи достатньо ефективним.

Саме тому до перекладу таких текстів ми залучаємо відповідних вузькоспеціалізованих фахівців, які по суті є перекладачами-копірайтерами.

Отже, замовивши у нас переклад ваших маркетингових матеріалів, ви можете бути впевнені, що наші спеціалісти підберуть найбільш відповідні в соціокультурній парадигмі аналоги, і ваш текст досягне бажаного сприйняття цільовою аудиторією.